Українське читання

Українське читання

6 травня, четвер

Тема:Природа надихає. С Жупанин " Намалюю вітер тихий...", В. Ткаченко "Лісове коріння". Робота з картиною.

Прочитай виразно вірш с.151 та дізнайся, яким намалював вітер Степан Жупанин.

-Які ознаки вітру називає юний художник?

-Роздивись фрагмент картини Миколи Глущенка. Як ти вважаєш, йому вдалося зобразити вітер?

-Чому, на твою думку, вітрам нема кінця і краю? (Атмосфера і вітер - це брат і сестра?)

-Назвіть пари слів, що римуються.

Прочитай вірш "Лісове коріння" та дізнайтеся, що побачила у лісі поетеса Валентина Ткаченко.

-Які казкові образи та постаті вона побачила у лісі? Знайди у вірші порівняння.Які ознаки лісового коріння вони підкреслюють? Визнач пари римованих слів.

Домашнє завдання: вивчи вірш С. Жупанина "Намалюю вітер тихий...", запиши відео та вишли вчителю, с.151.


5 травня, середа

Тема: Медіавіконце: мініпроєкт. Колаж "Про мене"

Ознайомся з порадами щодо створення колажу "Про мене" на стор. 150 підручника. Створи свій власний колаж, розкажи  про себе, своїх рідних та друзях, про свої улюблені шкільні предмети та книжки, про своє хобі, свої мрії та сподівання. В цій творчій роботі дайте волю своїй фантазії ( малюнки, фото, тексти, дрібні предмети та інше)


29 квітня, четвер

Тема: Вступ до розділу "Іскринки творчості" Фантазуй і створюй!

В. Коломієць "Ліс і лис" (с. 148-149)

Меседж уроку: У кожній людині живе іскринка творчості. Потрібно лише знайти потрібний умикач.

1. Прочитай вступ до розділу "Іскринки творчості" С.148-14

-Що допоможе дитині розвивати здатність творити?

2.Читай і досліджуй вірш Володимира Коломойца "Ліс і Лис"

3. Дай відповіді на питання с. 149.

4. Шукаємо образні порівняння.

Блокнот: палітурка - бура кора, листки блокнота - блискучі листки дерев.

5. Порівнюємо.

Ліс: сонячний, блискучі листки, бура кора,скрипить, видає звуки. Лісові хороше з Лисом.

Лис:лагідний, розчулений, гуляє, нюхає, зітхає, мріє,складає, бурмоче,присів, пише. Добре Лису, хороші думки.

Подивись відео за посиланням: виразне читання віршика майстром слова.           ВІДЕО



28 квітня, середа

Тема: Діагностична робота за розділом "Все добре переймай, а недобре - виправляй"

Виконай тестову діагностичну тестову роботу сьогодні до 21-00 год. Час виконання обмежений-40 хв. У тебе тільки одна спроба.

Код доступу 9124238
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua





27 квітня, вівторок

Тема: Підготовка до діагностичної роботи за розділом "Все добре переймай, а недобре - виправляй"

Переглянь та перечитай твори даного розділу (с.132 - 146)

Попрацюй на стор. 147 підручника. Дай усні відповіді на питання.

Знаю...
Розумію, можу пояснити...
Вмію...
Виявляю ставлення, почуття...


22 квітня, четвер
Тема: "Пес, відомий на весь світ" (за мтеріалами інтернет- джерел)
Оксана Сенатович "Балакуни"

Прочитай стор.144-146, дай відповіді на питання.

Хвилинка партнерства. Творча робота:

-Якби у вас була можливість поговорити с Баррі, про що була б розмова?

_ Які питання ви б поставили собаці-ря.тівнику?
- Чи хотіли б ви мати такого собаку?
- Придумайте3 запитання до Баррі.




20 квітня, вівторок

 Тема: Анатолій Костецький "Спішу додому"

Подивись відео, навчись виразно читати с.143-144

.Підготуй інсценізацію вірша: визнач, хто буде брати в ній участь. З якою інтонацією слід прочитати слова Славка, друзів? А які почуття -  передати,читаючи слова Сергійка?




19 квітня, понеділок
Урок позакласного читання.
 Сашко Дерманський. "Мрія Маляки" (уривок)
Читати стор. 96-99 Хрестоматії. 





Подивись відео про творчість Сашка Дерманського:

                     ВІДЕО


Не забудьте вислати відео - читання віршаОксани Лущевської "Літо" напам"ять, с.86 Хрестоматії.



15 квітня, четвер
Тема: Про наших улюбленців.

 Н.Кір"ян "Ми з вами в цьому світі не самі..." , М. Вітлер "Кошеня пропало"

Вивчи вірш  с. 141 та перешли відеоповідомлення учителю.

Прочитай оповідання на с. 141-142.
Виконай тест, відкривши посилання

та введіть код доступу вчителя    6626880



14 квітня, середа
Тема: Н. Гербіш "Мене звати Мар"ям"( продовження)

Читати с.137 - 140. Скласти 5 цікавих запитань до тексту.



13 квітня, вівторок

Тема: Уривок із книжки української письменниці  Надійки Гербіш "Мене звати Мар"ям"
     
              " Різні культури"

1. Прослухай текст на відео.

                ВІДЕО

2.Перечитай самостійно у підручнику на стор.137 -140.
3. Дай відповіді на запитання стор.140

4. Виконай тест , пройдіть за посиланням та введіть код учителя

Код доступу 1776121
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

08 квітня, четвер
Тема:  Нана Деменкова "Я друзів не продаю"

Прочитайте текст на стор.136 підручника.
Дайте відповіді на питання стор.137
Виконай тест. Відкрий посилання та введи код доступу.

Зверніть увагу: в 4 питанні помилка: Брати нахвалювали


Код доступу 7588446
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua




07 квітня, середа
Тема: На друзів зла тримати не можна!
Нана Деменкова "Дружок і Образа"


Прочитай текст на стор.135 підручника


Займи позицію: Хто має рацію:Дружок чи Образа? (с. 136)


-Яку тему порушила Образа в розмові з Дружком? (Нікому не можна довіряти. Дружи зі мною. Тільки я - твій справжній друг.)
-Чи погоджуєшся ти з цими твердженнями?Чи погодився Дружок з Образою?Якою була його відповідь? Впевненою чи невпевненою, чи він якось вагався?Які слова він навів для Образи? ( На друзів зла тримати не можна). Ти погоджуєшся?


Висновок. Справжній друг не тримає зла, підступний друг - тримає зло. Носячи в собі образу на когось, ми спонукаємо нову.І так - по колу, бо образа - це помста самому себе.

Виконай тест: відкрий посилання та введи код доступу. Тест активний до 20-00 07 квітня. У тебе тільки одна спроба.

Код доступу 4491548
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua




06 квітня, вівторок
Тема: Чому важлива щира турбота?
Тетяна Майданович "Телефонна розмова"

Складаємо портрети.

Дівчинка

Ввічлива ( добрий день)
Любить бабусю, ніжна (бабусю мила)
Каже правду, чесна (чесне слово)
Знає багато про народні ліки (розумна)
Щира ( бажання допомогти)
Турботлива (приїжджай, я чекаю)

Бабуся

Старенька, сивочола
Хворіє, сидить, лікується.
Радіє телефонному дзвінку
Відчуває турботу.

Досліджуємо текст:

-Які речення переважають? Чи можна назвати текст діалогом? Чому?
-Чи отримала дівчинка відповіді на свої запитання?
-З яким почуттям внучка звертається до бабусі?
-Які речення у тексті стверджують- пояснюють-заперечують?

Збери речення: турбується, Матінка, нас, найрідніша,земля, зміцнює, про, нас

Хвилинка природознавства:

- Про нас турбується,нас зміцнює найрідніша Матінка-земля.Людина- частинка живої природи. Вона живе серед природи і бере від неї все необхідне для життя. Рослинний сіт - це скарб природної лікарської сировини. Здавна люди лікували свої хвороби дикими рослинами.

Навчись виразно читати вірш на стор.134, дай відповді на питання в підручнику 


21 січня, четвер

Тема: Народні умільці. Н. Олійник "Гончарики з Опішного"

Подивись відео про давню професію гончара:


                                  Гончарство









Прочитай оповідання стор.88 - 89 підручника, дай відповіді на запитання


20 січня, середа

 Тема: Земля - це книга, у якій історія твого народу...Н. Поклад "Гарно жити у селі...", М. Вінграновський "Сама собою річка ця тече..."

Читацька розминка
 Роз`єднай слова, прочитай прислів`я:

Хочешсобідобра - неробинікомузла.

1.Прочитай виразно вірш Наталки Поклад "Гарно жити у селі..."

-Чим схожі назви сіл про які йдеться у вірші? Як вони утворилися?
- Знайди у тексті порівняння. Які ознаки річки й села вони передають?
З`єднай порівняльні звороти:
де річка                                                  село Марійка                             
мов букет                                                змійка
Поміркуй: Які СЛІДОЧКИ має на увазі поетеса?

2. Прочитай виразно вірш Миколи Вінграновського "Сама собою річка ця тече..."
- Із чим порівнює поет річечку, а  з чим - свою любов до неї?
- Знайди слова з переносним значенням.

Домашнє завдання : виразно читати стор.87 -88, дати відповіді на питання.          


19 січня, вівторок
Тема: Шевченко завжди житиме серед нас. Т. Щербаченко (Стус) "Український лицар" (85 -86)

Читацька розминка:
 1. Чи гостре твоє око? Скажи, скільки слів у цьому ланцюжку?
Стоїть Київ над Дніпроммісто гордостііславиУкраїнськоїдержави.

2. Які речення вони утворюють? Назови їх.


3. Прочитай речення з різною інтонацією:
Легенда ця має назву Кобзар.

Подивись відео:Тарас Шевченко: цікаві факти

Прочитай текст Тетяни Щербаченко "Український лицар".

Поміркуй! Як ти можеш пояснити думку "він завжди житиме серед нас"
Дай відповіді на питання до тексту.


Поміркуй! Слово Кобзар має кілька значень. Які з них тобі відомі?

-Український народний співець, що супроводить свій спів грою на кобзі. (Кобза - стпровинний український струнно-щипковий інструмент).
- "Кобзар" - збірка віршів Т. шевченка.
- Кобзар - так український народ називає Тараса Шевченка - поета і художника, легенду українців.

14 січня, четвер
Тема: Україна в мініатюрі. Оксана Кротюк "Наші скарби" (стор.83-84)

1. Роз"єднай слова, прочитай прислів"я:

 Небрудникриниці, босхочешводиці.

2.Відгадай загадк Євгена Гуцала:


Жайвір жайвору співає,
Жайвір в жайвора питає:
Чи на світі є країна

понад нашу ---------? (Україну)


3. Прочитай оповідання "Наші скарби" О. Кротюк стор.83 - 84.


4. Дай відповіді на запитання:


-Де розташований Музей народної архітектури і побуту? (Під Києвом, в Пирогові)
-Чому цей музей називають Україною в мініатюрі?
- Що можна побачити в цьому музеї просто неба?
-Поміркуй, це оповідання художнє чи науково-художнє? Доведи свою думку.

Завдання: Перечитай абзац, де описано старовинну школу. Підготуй його переказ.


13 січня, середа

Тема: Вірші вихованців Павлиської школи.
Дарина Телкова "Героям", Максим Малолітко "Воїнові, який захищає Вітчизну"

Прочитайте виразно вірші учнів Павлиської школи, де багато років працював директором видатний український педагог і письменник Василь Олександрович Сухомлинський
 на стор.82 - 83 підручника. Дайте відповіді на питання:

1.Чим схожі прочитані вірші? Поміркуй.
2.Які почуття викликають у тебе ці вірші?
3. Які картини постають у твоїй уяві за рядками віршів?

Подивись відео:

12 січня, вівторок


Тема: Вступ до розділу "Як не любить свій край"
Варвара Гринько "Рідний край",Олекса Палійчук "Київ"

1.Дізнайся, як письменники створюють образи у творах та про що ви дізнаєтесь, читаючи твори цього розділу- стор.80 прочитай.

Красивий, щедрий, рідний край

І мова наша - солов'їна.

Люби, шануй, оберігай

Усе, що зветься … (Україна).

 Наша держава – одна з найбільших країн у Європі. Щасливі ми, що народилися і живемо в Україні. Тут жили наші прадіди, живуть батьки, тут корінь українського народу. І де б не були скрізь відчуваємо поклик рідної землі, хвилюємося аж до сліз, зачувши рідне слово, вслухаємось у чарівні мелодії пісень, вбираємо в себе ніжні звуки української мови. Україна – це наша історія. Бо поки ми пам'ятаємо історію свого народу, ми існуємо, як нація. Від розуміння і любові кожного з нас залежатиме, яким буде майбутнє України. Сьогодні ми поговоримо про наш рідний край.

 

-       Що для кожного з вас Україна?

( Україна – це рідний дім, рідне село, мелодійна, ніжна мова, вишиванки, верба і калина…).

В кожної людини є своя маленька батьківщина – це її домівка, вулиця, село, що є частиною великої Батьківщини.

-Яке місце на нашій планеті вважається найкращим?

-Але чому ж так ніжно тріпоче серце при згадці про старе дерево чи скромні квіточки. що ростуть біля батьківського порогу? Мабуть тому, що серце приростає саме до рідної землі, яка випестила тебе і яку ти зігрів своїми руками. І так буває завжди – любов до великого і безмежного починається з любові до малого. Рідний куточок землі стає для людини найкрасивішим та наймилішим.

-Ми часто чуємо словосполучення «рідна земля», «рідний край». Що означають вони? Прочитайте вірші стор.81

2.Навчись виразно читати вірші на стор. 81, дай відповіді на питання. Вірш "Рідний край" В. Гринько вивчи напам"ять. Перешліть голосове або відео- повідомлення.





11 січня, понеділок

Хрестоматія. Читати стор. 50-55

Перегляньте відео 👉 Валентина Вздульська " Потяги"




26 листопада,четвер

Тема: Народні загадки

1. Вивчи визначення загадки на с.57
2. Прочитай народні загадки с.57
3  Вивчи 5 загадок.
4. Прочитай  та проаналізуй, як побудовані загадки с.58, склади свою загадку про якусь тваринку.
5. Подивись відео та відгадай  




                           

 25 листопада, середа
Тема: Прислів"я  вчить, як на світі жить. Прислів"я (за вибором напам"ять)


1. Вивчи визначення прислів"я на с.56
2.Прочитай прислів"я кожної групи. Зверни увагу, як побудовані прислів"я. З яких частин?. Добери до кожної групи прислів"їв узагальнювальну назву.
3. Вивчи за вибором прислів"я однієї групи.             
                              




 24 листопада, вівторок

Тема : Звідки походять назви міст? "Походження назви Переяслав" (легенда). Стислий переказ легенди. (с.53-55)

Завдання: 1. Придумай заголовки до кожної частини. 
                2. Підготуй стислий переказ легенди.


19 листопада, четвер


Тема . Легенда «Походження назви Переяслав».     

 


 Різні народи вигадали багато легенд, міфів та причт про славетних захисників рідної землі. Існує притча про хлопця Давида, який не побоявся вийти і битися з сильним і злим велетнем Голіафом.  Пропоную переглянути мультфільм про їхню сутичку.

https://www.youtube.com/watch?v=JaYO9WmgBNM

 

Сьогодні ми на уроці познайомимося з українською легендою про хлопця, який перейняв славу і врятував свою рідну землю від ворогів.

 

Словникова робота

Прочитати пояснення незнайомих слів у підручнику на сторінці 55

 

Читання для себе с.53-55

 

Опрацювання історичної довідки с.55

 

Аналіз прочитаного

-         Хто напад на Русь?

-         Хто був правителем в той час?

-         Як запропонували воювати печеніги? Чому вони це зробили?

-         Де знайшли воїна русичі?

-         Що допомогло хлопцеві перемогти?

-         Як віддячили хлопцю за перемогу?

-         Що зараз знаходиться на місці тієї славної битви?

 

Перегляньте відео про місто Переяслав. Чим відоме зараз це місто?

https://www.youtube.com/watch?v=YBNNcLEyOgo

https://www.youtube.com/watch?v=U2YJi0HOBMo

https://svitppt.com.ua/matematika/rozvyazuvannya-vprav-na-vsi-dii-z-desyatkovimi-drobami.html

 

Історичний факт. Подивись мультфільм про Володимира Великого.

https://www.youtube.com/watch?v=w-EJo2_Y2HA

-         Які цікаві факти про Володимира Великого ви дізналися?

 

Творча хвилинка.

Намалюйте свого воїна-русича. Дайте йому ім’я та придумайте для нього цікаву історію військового походу.


 

 

 






18 листопада, середа

Тема:  "Українська народна пісня "Три товариші"

Завдання:

Прочитай виразно українську народну пісню "Три товариші" стор. 52-53, використовуй поради щодо виразного читання стор.52. Дай відповіді на  запитання стор.53

29 травня, п"ятниця





                           

         

   28 травня, четвер

Тема:Лариса Ніцой "Страшне страховисько"

Дивись відео, читай стор.128-134 Хрестоматії.


Прослухай казочку Лариси Ніцой "Страшне страховисько",
дивись відеоматеріали за посиланням.









27 травня, середа

Тема: Марина Павленко "Півтора бажання"


Читати в Хрестоматії казку Марини Павленко на стор.114-119

21 - 22 травня, четвер та п"ятниця

Тема:Робота з дитячою книжкою. 

Сергій Пантюк "Пан Перевертас, "Веселий крутисловик", уривок з повісті "Вінчі й Едісон" 

Читаємо стор.1оо-107 Хрестоматії


                                         
             
                    
                            

                            


20 травня, середа


19 травня, вівторок

Тема: Робота з дитячою книжкою. Іван Малкович "Золотий павучок. Різдвяна історія"


1. Прослухай виразне читання оповідання "Золотий павучок" з Хрестоматії стор. 94-99.
2. Познайомся з життям і творчістю Івана Малковича, переглянув відео.
3. Навчися виразно читати  стор. 94-99 "Золотий павучок".

                              

15 травня, п'ятниця

Тема: Підсумок за темою "Скільки на землі іще цікавого!"

                     
Виконай тест за посиланням                ТЕСТ



14 травня, четвер
Тема: Країна "Фантазілія". Лідія Компанієць "Чотири квіточки"
1. Прочитайте вірш стор. 137.
2. Виконай тест за посиланням.

     Тест


3. Склади казочку про свою квіточку, запитання і завдання стор. 137 . Запиши свою казочку і надішли мені звукове письмо.

13 травня, середа

Тема: Як  здійснити мрію. Микола Снаговський " Про пасажирський лайнер і паперовий літачок"


1. Прочитай текст стор.135-136.
2. Дай відповіді на запитання на стор.136.
3. Виконай тест.
                               ТЕСТ


8 травня, п'ятниця

Тема: Створюємо казку. Ліна Костенко "Вербові сережки". Складання казки про дівчаток, яким верба подарувала чарівні сережки.

1. Подивись відео, прослухай виразне читання вірша Ліни Костенко.

2. Прочитай вірш самостійно стор. 134.
3.Придумай казку про пригоди дівчаток, яким верба подарувала чарівні сережки.Використовуй підказки на стор. 134 підручника.
4. Запиши свою казку на відео чи аудіо та поділись зі мною. Фантазуй! Чекаю твоє звукове письмо.

7 травня, четвер

Тема: Павло Глазовий "Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші" (продовження)

Граємо сценки!
Перечитай твір ще раз.Спробуйте підготувати інсценівку "Як Сергійко вчив Бобу складати вірші".
Слова Сергійка читайте з питальною та повчальною інтонаціями, а Боби - весело, радісно, інколи здивовано. Рухами, мімікою передавайте своє ставлення до зображуваного.
Ваш помічник - театральний словничок (стор.139)

6 травня, середа

Тема: Веселе слово. Чи легко складати вірші?
Павло Глазовий "Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші"

1. Подивись відео та ознайомся з життєписом автора - Павла Глазового.
2. Послухай виразне читання твору.
3. Прочитай самостійно твір на стор. 131-133.
4. Дай відповіді на питання 1-4 стор. 133. 

                             

5 травня, вівторок

Тема: Діагностична робота. Робота з літературним твором.

Аудіювання. В. Сухомлинський "Гаряча квітка"

ТЕСТ (Нагадую, що у вас тільки одна спроба. Будьте уважні)


30 квітня, четвер

Тема: Фантазуй і створюй. Н. Кир"ян "Розмова хмарок"
( стор.130 -131)

1.Подивись відеоматеріали та презентацію.Пригадай, що ти знаєш про хмарки.
2. Прочитай виразно вірш Н. Кир"ян "Розмова хмарок" на стор.130 та дізнайся, якими побачила хмари поетеса.
3.Дай відповіді на запитання стор. 131.

Відео "Незвичайні хмарки"








29 квітня, середа

Тема: Досліджуємо текст. "Поклоніння вогню" (з популярної енциклопедії школярів "Дивосвіт")

1.Прочитай текст на стор.129.
2. Дай відповіді на запитання (1-5) після тексту.
3. Будьте уважними читачами! Скільки разів у тексті вжито слово СОНЦЕ? (5)





24 квітня, п"ятниця

Тема: Робота з дитячою книгою. Мар"яна Савка - сучасна українська дитяча письменниця.

1. Подивись відеоматеріали про творчість Мар"яни Савки.
2. Послухай вірші у виконанні майстра слова
3. Прочитай виразно в Хрестоматії вірші Мар"яни Савки на стор.92 - 93
















23 квітня, четвер
Тема: Дитячі енциклопедії - джерело нових знань. "Наші мудрі друзі - енциклопедії".

1. Прочитай матеріал на стор.128 підручника.
2.Подивись презентацію "Довідкова література".
3. Виконай тест в презентації, слайд9.
4. Перевір себе:
1б,2а, 3б, 4а,5б, 6б, 7а, 8б, 9б,10а, 11а,б,12а.
5. Відшукай цікаву для тебе інформацію з енциклопедій та поділись з батьками.











22 квітня, середа

Тема: Про одне по - різному. М. Чумарна "Товар і покупець".

1. Ознайомся зі словничком:
Орати - обробляти землю плугом, сохою.
Нивка, нива - ділянка землі, на якій ростуть хлібні культури.
Золотий - тут: золота монета.
Маєток - земельне володіння поміщика, найчастіше із садибою та будинком.
Годувальниця - тут: джерело доходів, достатку.
2. Прочитай казку на стор. 127.
3. Обговори з батьками: чому в селянина і пана були різні погляди на нивку? Під час обговорення скористайся схемою підручника стор.127
4. Поміркуй над смислом виділеного речення.


21 квітня, вівторок

Тема: Медіавіконце: сторінками дитячих журналів.
"Чому грошей не може бути скільки завгодно?"( із журналу "Джміль")

Подивись презентацію про українські журнали для дітей. Прочитай про дитячі журнали на стор.124-125 підручника.
Журнал "Барвінок"- один з найстаріших журналів для української дітвори- існував з 1928 по 2019 рік, тобто 91 рік.На цьому журналі виросло не одно покоління дітлахів. На сьогодні він не видається.
Популярний дитячий журнал "Джміль" має не тільки паперову, але й електронну версію із купою інтерактивних завдань. Завітайте до його сайту :
https://jmil.com.ua/2019-7
Назва журналу, хоч і нагадує назву комахи, але утворена з перших звуків слів:
Д -дослідження,
Ж - живопис,
М - музика,
І - і
Л - література.
Це теми,що висвітлюються на сторінках часопису. Але Джмелик усе таки є на сторінках журналу. Це один з постійних персонажів, який знайомить читачів із навколишнім світом. Крім тем мистецтва, у журналі є ще рубріка ( розділ) "Школа економіки". Сьогодні ви прочитаєте деякі пізнавальні статті цієї рубрики на стор.126 підручника.























17 квітня, п"ятниця

Тема:Вступ до теми "Що?Де? Чому? Навіщо?"
О. Дерманський "Чудо із чудес"
Погортаємо сторінки журнала "Барвінок" "Читання - класні ліки" (із журналу)

Читати стор. 122-123, відповідати на питання за текстами.
Подивись відео про користь читання



16 квітня, четвер

Тема: Робота с дитячою книжкою.Мар"яна Савка

Картинки по запросу мар'яна савка аналіз віршів  фото





Читаємо в Хрестоматії стор.88 - 89
вірші сучасної української письменниці Мар"яни Савки
"Україна", "Чорний пан", Я і лис".




15 квітня, середа
Тема: Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою "Надійшла весна прекрасна"

Переглянь та пригадай матеріал цієї теми: стор. 110 -121
Виконай діагностичну роботу за темою, натиснувши на слово ТЕСТ



10 квітня, п"ятниця

Тема: Мир - це життя. Т. Майданович "Що таке мир". Мурал.
1. Прочитай виразно вірш Т. Майданович "Що таке мир" стор.120 підручника.
2.Дай відповіді на питання.
3. Запам"ятай, що таке мурал (стінопис)


9 квітня, четвер

Тема:Почуття любові. Порівняння - образ.

1.Прочитай виразно вірші :В. Лучука "Тільки мама" та Лесі Українки "На зеленому горбочку" на стор.119 підручника.
2. Дай відповіді на питання після віршів.

8 квітня, середа

Тема:Гей, Великдень! Гей, весна!
1. Подивись презентацію про великодні свята та символи.
2. Прочитай виразно вірш А.Камінчука на стор. 118.
3. Дай відповіді на питання після вірша.
4. Розкажи про великодні свята (завдання * на стор. 118)



























7 квітня, вівторок

Прочитати казку Василя Сухомлинського "Хлопчик і Дзвіночок Конвалії" за особами, стор. 117 підручника
Обговоріть з батьками:
1. Що основне хотів сказати читачам автор?
2. Які роздуми викликає казка?











3 квітня, п"ятниця

Прочитати в Хрестоматії сучасної української літератури уривок із книжки Івана Андрусяка "Третій сніг"
Стор. 36-39

Перше відео - це знайомство з біографією та творчістю письменника
Ігоря Андрусяка.

А це відео -  виразне читання уривка з Хрестоматії у виконанні майстра слова (як зразок)




2 квітня, четвер

Вчимося слухати і розуміти текст.
Прочитати вірш Ліни Костенко "Перекинута шпаківня" стор.116 ,виконати завдання після вірша




1 квітня, середа

Медіапроект "Класна газета".
Опрацювати стор.114-115 підручника, за бажанням створити свій варіант класної газети на будь-яку тему.



27 березня, п"ятниця

Образ весни в поезії.
Вивчити вірш І.Франка стор. 113



26 березня, четвер

Читати оповідання В. Копиленка "Весна іде" стор.112-113, відповісти на питання після тексту. Потім виконуємо завдання "Працюємо разом" . За ключовими реченнями переказуємо текст.




25 березня, середа

Виразно та вдумливо читати стор. 110-111, дати відповіді на запитання.
Вивчити вірш (укр. нар. пісню) "Ой весна,весна".
За бажанням вивчити одну мирилку на вибір.

24 березня 2020р. вівторок
Виразно читати стор. 102-103, відповідати на питання.


20 березня 2020р.

Читати стор. 106-107, вірш "Встала весна" Т.Г. Шевченка вивчити.
Переглянути відео матеріали





























Ця презентація допоможе вивчити вірш "Встала весна" за допомогою малюнків








19 березня 2020 р.

Читати стор.104-105, відповідати на питання





Комментариев нет:

Отправить комментарий