Українське читання
6 травня, четвер
Тема:Природа надихає. С Жупанин " Намалюю вітер тихий...", В. Ткаченко "Лісове коріння". Робота з картиною.
Прочитай виразно вірш с.151 та дізнайся, яким намалював вітер Степан Жупанин.
-Які ознаки вітру називає юний художник?
-Роздивись фрагмент картини Миколи Глущенка. Як ти вважаєш, йому вдалося зобразити вітер?
-Чому, на твою думку, вітрам нема кінця і краю? (Атмосфера і вітер - це брат і сестра?)
-Назвіть пари слів, що римуються.
Прочитай вірш "Лісове коріння" та дізнайтеся, що побачила у лісі поетеса Валентина Ткаченко.
-Які казкові образи та постаті вона побачила у лісі? Знайди у вірші порівняння.Які ознаки лісового коріння вони підкреслюють? Визнач пари римованих слів.
Домашнє завдання: вивчи вірш С. Жупанина "Намалюю вітер тихий...", запиши відео та вишли вчителю, с.151.
5 травня, середа
Тема: Медіавіконце: мініпроєкт. Колаж "Про мене"
Ознайомся з порадами щодо створення колажу "Про мене" на стор. 150 підручника. Створи свій власний колаж, розкажи про себе, своїх рідних та друзях, про свої улюблені шкільні предмети та книжки, про своє хобі, свої мрії та сподівання. В цій творчій роботі дайте волю своїй фантазії ( малюнки, фото, тексти, дрібні предмети та інше)
29 квітня, четвер
Тема: Вступ до розділу "Іскринки творчості" Фантазуй і створюй!
В. Коломієць "Ліс і лис" (с. 148-149)
Меседж уроку: У кожній людині живе іскринка творчості. Потрібно лише знайти потрібний умикач.
1. Прочитай вступ до розділу "Іскринки творчості" С.148-14
-Що допоможе дитині розвивати здатність творити?
2.Читай і досліджуй вірш Володимира Коломойца "Ліс і Лис"
3. Дай відповіді на питання с. 149.
4. Шукаємо образні порівняння.
Блокнот: палітурка - бура кора, листки блокнота - блискучі листки дерев.
5. Порівнюємо.
Ліс: сонячний, блискучі листки, бура кора,скрипить, видає звуки. Лісові хороше з Лисом.
Лис:лагідний, розчулений, гуляє, нюхає, зітхає, мріє,складає, бурмоче,присів, пише. Добре Лису, хороші думки.
Подивись відео за посиланням: виразне читання віршика майстром слова. ВІДЕО
28 квітня, середа
Тема: Діагностична робота за розділом "Все добре переймай, а недобре - виправляй"
Виконай тестову діагностичну тестову роботу сьогодні до 21-00 год. Час виконання обмежений-40 хв. У тебе тільки одна спроба.
27 квітня, вівторок
Тема: Підготовка до діагностичної роботи за розділом "Все добре переймай, а недобре - виправляй"
Переглянь та перечитай твори даного розділу (с.132 - 146)
Попрацюй на стор. 147 підручника. Дай усні відповіді на питання.
Знаю...
Розумію, можу пояснити...
Вмію...
Виявляю ставлення, почуття...
22 квітня, четвер
Тема: "Пес, відомий на весь світ" (за мтеріалами інтернет- джерел)
Оксана Сенатович "Балакуни"
Прочитай стор.144-146, дай відповіді на питання.
Хвилинка партнерства. Творча робота:
-Якби у вас була можливість поговорити с Баррі, про що була б розмова?
_ Які питання ви б поставили собаці-ря.тівнику?
- Чи хотіли б ви мати такого собаку?
- Придумайте3 запитання до Баррі.
Тема: Анатолій Костецький "Спішу додому"
Подивись відео, навчись виразно читати с.143-144
.Підготуй інсценізацію вірша: визнач, хто буде брати в ній участь. З якою інтонацією слід прочитати слова Славка, друзів? А які почуття - передати,читаючи слова Сергійка?
19 квітня, понеділок
Урок позакласного читання.
Сашко Дерманський. "Мрія Маляки" (уривок)
Читати стор. 96-99 Хрестоматії.
Подивись відео про творчість Сашка Дерманського:
ВІДЕО
Не забудьте вислати відео - читання віршаОксани Лущевської "Літо" напам"ять, с.86 Хрестоматії.
15 квітня, четвер
Тема: Про наших улюбленців.
Н.Кір"ян "Ми з вами в цьому світі не самі..." , М. Вітлер "Кошеня пропало"
Вивчи вірш с. 141 та перешли відеоповідомлення учителю.
Прочитай оповідання на с. 141-142.
Виконай тест, відкривши посилання
та введіть код доступу вчителя 6626880
14 квітня, середа
Тема: Н. Гербіш "Мене звати Мар"ям"( продовження)
Читати с.137 - 140. Скласти 5 цікавих запитань до тексту.
13 квітня, вівторок
Тема: Уривок із книжки української письменниці Надійки Гербіш "Мене звати Мар"ям"
" Різні культури"
1. Прослухай текст на відео.
2.Перечитай самостійно у підручнику на стор.137 -140.
3. Дай відповіді на запитання стор.140
4. Виконай тест , пройдіть за посиланням та введіть код учителя
08 квітня, четвер
Тема: Нана Деменкова "Я друзів не продаю"
Прочитайте текст на стор.136 підручника.
Дайте відповіді на питання стор.137
Виконай тест. Відкрий посилання та введи код доступу.
Зверніть увагу: в 4 питанні помилка: Брати нахвалювали
07 квітня, середа
Тема: На друзів зла тримати не можна!
Нана Деменкова "Дружок і Образа"
Прочитай текст на стор.135 підручника
Займи позицію: Хто має рацію:Дружок чи Образа? (с. 136)
-Яку тему порушила Образа в розмові з Дружком? (Нікому не можна довіряти. Дружи зі мною. Тільки я - твій справжній друг.)
-Чи погоджуєшся ти з цими твердженнями?Чи погодився Дружок з Образою?Якою була його відповідь? Впевненою чи невпевненою, чи він якось вагався?Які слова він навів для Образи? ( На друзів зла тримати не можна). Ти погоджуєшся?
Висновок. Справжній друг не тримає зла, підступний друг - тримає зло. Носячи в собі образу на когось, ми спонукаємо нову.І так - по колу, бо образа - це помста самому себе.
Виконай тест: відкрий посилання та введи код доступу. Тест активний до 20-00 07 квітня. У тебе тільки одна спроба.
06 квітня, вівторок
Тема: Чому важлива щира турбота?
Тетяна Майданович "Телефонна розмова"
Складаємо портрети.
Дівчинка
Бабуся
Досліджуємо текст:
Збери речення: турбується, Матінка, нас, найрідніша,земля, зміцнює, про, нас
Хвилинка природознавства:
Навчись виразно читати вірш на стор.134, дай відповді на питання в підручнику
21 січня, четвер
Прочитай оповідання стор.88 - 89 підручника, дай відповіді на запитання
20 січня, середа
Тема: Земля - це книга, у якій історія твого народу...Н. Поклад "Гарно жити у селі...", М. Вінграновський "Сама собою річка ця тече..."
Читацька розминка
Роз`єднай слова, прочитай прислів`я:
Хочешсобідобра - неробинікомузла.
1.Прочитай виразно вірш Наталки Поклад "Гарно жити у селі..."-Чим схожі назви сіл про які йдеться у вірші? Як вони утворилися?
- Знайди у тексті порівняння. Які ознаки річки й села вони передають?
З`єднай порівняльні звороти:
де річка село Марійка
мов букет змійка
Поміркуй: Які СЛІДОЧКИ має на увазі поетеса?
2. Прочитай виразно вірш Миколи Вінграновського "Сама собою річка ця тече..."
- Із чим порівнює поет річечку, а з чим - свою любов до неї?
- Знайди слова з переносним значенням.
Домашнє завдання : виразно читати стор.87 -88, дати відповіді на питання.
19 січня, вівторок
Тема: Шевченко завжди житиме серед нас. Т. Щербаченко (Стус) "Український лицар" (85 -86)
Читацька розминка:
1. Чи гостре твоє око? Скажи, скільки слів у цьому ланцюжку?
Стоїть Київ над Дніпроммісто гордостііславиУкраїнськоїдержави.
2. Які речення вони утворюють? Назови їх.
3. Прочитай речення з різною інтонацією:
Легенда ця має назву Кобзар.
Подивись відео:Тарас Шевченко: цікаві факти
Прочитай текст Тетяни Щербаченко "Український лицар".
Поміркуй! Як ти можеш пояснити думку "він завжди житиме серед нас"
Дай відповіді на питання до тексту.
Поміркуй! Слово Кобзар має кілька значень. Які з них тобі відомі?
-Український народний співець, що супроводить свій спів грою на кобзі. (Кобза - стпровинний український струнно-щипковий інструмент).
- "Кобзар" - збірка віршів Т. шевченка.
- Кобзар - так український народ називає Тараса Шевченка - поета і художника, легенду українців.
14 січня, четвер
Тема: Україна в мініатюрі. Оксана Кротюк "Наші скарби" (стор.83-84)
1. Роз"єднай слова, прочитай прислів"я:
Небрудникриниці, босхочешводиці.
2.Відгадай загадк Євгена Гуцала:
Жайвір жайвору співає,
Жайвір в жайвора питає:
Чи на світі є країна
понад нашу ---------? (Україну)
3. Прочитай оповідання "Наші скарби" О. Кротюк стор.83 - 84.
4. Дай відповіді на запитання:
-Де розташований Музей народної архітектури і побуту? (Під Києвом, в Пирогові)
-Чому цей музей називають Україною в мініатюрі?
- Що можна побачити в цьому музеї просто неба?
-Поміркуй, це оповідання художнє чи науково-художнє? Доведи свою думку.
Завдання: Перечитай абзац, де описано старовинну школу. Підготуй його переказ.
12 січня, вівторок
Тема: Вступ до розділу "Як не любить свій край"
Варвара Гринько "Рідний край",Олекса Палійчук "Київ"
1.Дізнайся, як письменники створюють образи у творах та про що ви дізнаєтесь, читаючи твори цього розділу- стор.80 прочитай.
Красивий, щедрий, рідний край
І мова наша - солов'їна.
Люби, шануй, оберігай
Усе, що зветься … (Україна).
Наша держава – одна з найбільших країн у Європі. Щасливі ми, що народилися і живемо в Україні. Тут жили наші прадіди, живуть батьки, тут корінь українського народу. І де б не були скрізь відчуваємо поклик рідної землі, хвилюємося аж до сліз, зачувши рідне слово, вслухаємось у чарівні мелодії пісень, вбираємо в себе ніжні звуки української мови. Україна – це наша історія. Бо поки ми пам'ятаємо історію свого народу, ми існуємо, як нація. Від розуміння і любові кожного з нас залежатиме, яким буде майбутнє України. Сьогодні ми поговоримо про наш рідний край.
- Що для кожного з вас Україна?
( Україна – це рідний дім, рідне село, мелодійна, ніжна мова, вишиванки, верба і калина…).
В кожної людини є своя маленька батьківщина – це її домівка, вулиця, село, що є частиною великої Батьківщини.
-Яке місце на нашій планеті вважається найкращим?
-Але чому ж так ніжно тріпоче серце при згадці про старе дерево чи скромні квіточки. що ростуть біля батьківського порогу? Мабуть тому, що серце приростає саме до рідної землі, яка випестила тебе і яку ти зігрів своїми руками. І так буває завжди – любов до великого і безмежного починається з любові до малого. Рідний куточок землі стає для людини найкрасивішим та наймилішим.
-Ми часто чуємо словосполучення «рідна земля», «рідний край». Що означають вони? Прочитайте вірші стор.81
2.Навчись виразно читати вірші на стор. 81, дай відповіді на питання. Вірш "Рідний край" В. Гринько вивчи напам"ять. Перешліть голосове або відео- повідомлення.11 січня, понеділок
Хрестоматія. Читати стор. 50-55
Перегляньте відео 👉 Валентина Вздульська " Потяги"
Тема: Народні загадки
1. Вивчи визначення загадки на с.57
2. Прочитай народні загадки с.57
3 Вивчи 5 загадок.
4. Прочитай та проаналізуй, як побудовані загадки с.58, склади свою загадку про якусь тваринку.
5. Подивись відео та відгадай
25 листопада, середа
Тема: Прислів"я вчить, як на світі жить. Прислів"я (за вибором напам"ять)
19 листопада, четвер
Тема . Легенда «Походження назви Переяслав».
Різні народи
вигадали багато легенд, міфів та причт про славетних захисників рідної землі.
Існує притча про хлопця Давида, який не побоявся вийти і битися з сильним і
злим велетнем Голіафом. Пропоную
переглянути мультфільм про їхню сутичку.
https://www.youtube.com/watch?v=JaYO9WmgBNM
Сьогодні ми на уроці
познайомимося з українською легендою про хлопця, який перейняв славу і врятував
свою рідну землю від ворогів.
Словникова робота
Прочитати пояснення незнайомих
слів у підручнику на сторінці 55
Читання для себе с.53-55
Опрацювання історичної довідки с.55
Аналіз прочитаного
-
Хто напад на Русь?
-
Хто був правителем
в той час?
-
Як запропонували
воювати печеніги? Чому вони це зробили?
-
Де знайшли воїна
русичі?
-
Що допомогло
хлопцеві перемогти?
-
Як віддячили хлопцю
за перемогу?
-
Що зараз
знаходиться на місці тієї славної битви?
Перегляньте відео про місто
Переяслав. Чим відоме зараз це місто?
https://www.youtube.com/watch?v=YBNNcLEyOgo
https://www.youtube.com/watch?v=U2YJi0HOBMo
https://svitppt.com.ua/matematika/rozvyazuvannya-vprav-na-vsi-dii-z-desyatkovimi-drobami.html
Історичний факт. Подивись мультфільм про Володимира
Великого.
https://www.youtube.com/watch?v=w-EJo2_Y2HA
-
Які цікаві факти
про Володимира Великого ви дізналися?
Творча хвилинка.
Намалюйте
свого воїна-русича. Дайте йому ім’я та придумайте для нього цікаву історію
військового походу.
18 листопада, середа
Тема: "Українська народна пісня "Три товариші"
Завдання:
29 травня, п"ятниця
28 травня, четвер
27 травня, середа
21 - 22 травня, четвер та п"ятниця
Тема:Робота з дитячою книжкою.
Сергій Пантюк "Пан Перевертас, "Веселий крутисловик", уривок з повісті "Вінчі й Едісон"
20 травня, середа
19 травня, вівторок
15 травня, п'ятниця
13 травня, середа
Тема: Як здійснити мрію. Микола Снаговський " Про пасажирський лайнер і паперовий літачок"
8 травня, п'ятниця
1. Подивись відео, прослухай виразне читання вірша Ліни Костенко.
7 травня, четвер
6 травня, середа
Тема: Діагностична робота. Робота з літературним твором.
30 квітня, четвер
Відео "Незвичайні хмарки"
29 квітня, середа
Тема: Досліджуємо текст. "Поклоніння вогню" (з популярної енциклопедії школярів "Дивосвіт")
24 квітня, п"ятниця
22 квітня, середа
21 квітня, вівторок
Подивись презентацію про українські журнали для дітей. Прочитай про дитячі журнали на стор.124-125 підручника.
17 квітня, п"ятниця
16 квітня, четвер
15 квітня, середа
10 квітня, п"ятниця
9 квітня, четвер
8 квітня, середа
7 квітня, вівторок
3 квітня, п"ятниця
Перше відео - це знайомство з біографією та творчістю письменника
Ігоря Андрусяка.
Комментариев нет:
Отправить комментарий