Урок - конференція в ZOOM.
Вивчи правило на стор.154, виконай вправу 10
Переглянь відео за посиланням ВІДЕО
СКЛАДАННЯ ТЕКСТУ-МІРКУВАННЯ
1. Ознайомлення з оповіданням В. Сухомлинського «Співуча пір'їнка»
СПІВУЧА ПІР’ЇНКА
Є на світі дивовижний птах — Стрепет. Він співає... чим, як ви гадаєте, діти? Він співає крилом. Має він у своєму крилі особливу співучу пір’їнку. Летить Стрепет, і коли захочеться йому співати, то розправляє крила так, що співуча пір’їнка висувається і налаштована на спів. Лунає тонкий свист. Схожий він і на звучання найтоншої струни, коли по ній водити смичком, і на пісню вітру в тонкій стеблині очерету.
Та ось трапилось лихо. Загубив Стрепет співучу пір’їнку. Випала вона й упала на землю. Захотілось Стрепетові поспівати, а співучої пір’їнки немає.
Маленький Сергійко знайшов на землі співучу пір’їнку Стрепета, підняв її, побіг — і пір’їнка заспівала.
Почув Стрепет спів своєї пір’їнки, прилетів до хлопчика й просить:
— Хлопчику, віддай мою співучу пір’їнку. Я не можу жити без пісні.
Повернув Сергійко Стрепетові співучу пір’їнку.
Багато років прожив на світі чоловік, що виріс з маленького Сергійка. Часто він згадував Стрепета, думав: «У кожної людини є своя співуча пір’їнка. Нещасливий той, у кого такої пір’їнки немає».
В. Сухомлинський
2. Аналіз тексту
— Хто такий Стрепет?
— Чим він співає?
— На що схожий його спів?
— Яке лихо трапилося?
— Хто знайшов співучу пір’їнку?
— Чому Сергійко навіть дорослим згадував Стрепета?
— Чим Стрепет відрізнявся від інших птахів?
— Як ви розумієте слова: «Будь уважний до себе й до інших, не загуби свою співучу пір’їнку!»?
— Як ви гадаєте, у вас є така співуча пір’їнка?
— Послухайте висловлювання видатних людей про те, як слід намагатися досягти своєї мети.
✵ Кожній людині протягом дня випадає не менше десяти можливостей змінити своє життя. Успіх приходить до того, хто вміє їх використовувати (Андре Моруа).
✵ Зміни — це завжди лячно. Але ніхто не змінить за вас ваше життя. Ви розумієте, який повинні зробити вибір, але не зважаючи на страх, рухаєтеся вперед. Це головне правило успіху (Пауло Коельо).
✵ Єдина умова, від якої залежить успіх, — це терпіння (Л. Толстой).
3. Підготовка до написання твору
— Про що ви мрієте?
— Чим ви хочете займатися у майбутньому?
— Чи приноситиме це користь людству?
— Що потрібно робити, щоб досягти своєї мети?
— Напишіть твір-міркування про свою співучу пір’їнку. Користуйтеся планом твору.
План
1. Моя співуча пір’їнка — це...
2. Найкраще у мене виходить...
3. Я намагаюся досягти в житті...
4. Висновок.
4. Написання твору
5. Перевірка написаного. Виправлення помилок
Пам’ятайте:
Спробуй не наступити, а поступитися.
Спробуй не захопити, а віддати.
Спробуй не кулак показати, а простягнути долоню.
Спробуй не заховати, а поділитися.
Спробуй не кричати, а вислухати.
Спробуй не розірвати, а склеїти.
СПРОБУЙ — і ти побачиш, якими теплими, радісними, спокійними стануть твої взаємини з оточуючими, яке дивне почуття зігріває серце, не завдає шкоди іншим людям.
20 квітня, вівторок
Тема: Розрізняю тексти: розповідь, опис і міркування. Визначення типів текстів (стор.141 - 143)
Вивчи правило на стор.141, виконай самостійно вправу 8
Виконай тест 14 квітня до 21-00, маєш одну спробу. Час виконання обмежений - 40 хвилин.
Тема: Утворюю словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні (стор. 134 - 136)
Урок - конфереція в Zoom
07 квітня, середа
Тема: Встановлюю зв`язок слів у реченні (стор.133 - 134)
Вивчи правило на стор. 131, виконай вправу 9 на стор. 133
Вивчи правило на стор.86. Виконай вправу 8 на стор.87 (письмово)
Завдання для самостійної роботи: повторити правило стор.80, вправа №7, стор.83.
Дайте відповіді на поставлені питання в експрес-уроці. Якщо важко, повтори правила за підручником.
Домашнє завдання: вивчити правило стор.78, виконати письмово впр.7, стор. 79
Тема: "Визначаю основу слова"
Людин_и, людин_і, людин_а.
2. Прочитай і запам'ятай, як називається частина слова без закінчення. Правило стор.47
3. Виконай письмово впр.10
4. Подивись відеоурок "Будова слова"
28 травня, четвер
Тема: Закріплюю вивчене.
Виконай вправу 12 на стор.142 УСНО
Розкажі, які іграшки тобі подобаються.
26 травня, вівторок
Тема: Закріплюю вивчене.
Виконай вправи 8-9 на стор.142
25 травня, понеділок
Тема: Закріплюю вивчене.
Виконай вправу 5 на стор.141 підручника
22 травня, п"ятниця
Тема: Повторюємо вивчене.
Перетвори повідомлення Читалочки на текст і запиши.
Впр.14-15, стор. 140 підручника
21 травня, четвер
Тема: Закріплюємо вивчене.
Стор. 141 підручника, впр.1-2 усно, 3-4 письмово
Дивись матеріал до Дня української вишиванки
18 травня, понеділок
Тема: Перевірна робота. Диктант "Весна"
15 травня, п"ятниця
Тема: Діагностична робота. Списування.
Діагностична робота
Списування
Травень
14 травня, четвер
Тема: Розвиток зв"язного мовлення. Робота с деформованим текстом, добір заголовка до нього.
Тема: Діагностична робота за темою "Досліджуємо текст"
1. Виконай діагностичну тестову роботу із розділу "Досліджуємо текст" (нагадую, що у тебе тільки одна спроба)
ТЕСТ
2. Перед виконанням роботи повтори правила із розділу "Досліджуємо текст", а саме стор.125,127,129,131, 137.
БАЖАЮ УСПІХУ! БУДЬ УВАЖНИМ!
8 травня, п"ятниця
Тема: Удосконалюю текст. Редагування тексту.(стор.137-138)
1. Переглянь уважно відео.
2. Опрацюй підручник стор. 137-138, вивчи правило.
3.Виконай письмово вправи 1,4-5 за вказівками вчителя на відео.
7 травня, четвер
Тема: Прикрашаю текст
Подивись відеоурок, виконуй завдання за вказівками вчителя.
Стор. 135-136, впр. 1-3 усно, 4 письм., 6 усно, 7 письм., 8усно, 9 письм., 10 усно, 11 письм.
4 травня, понеділок
Тема: Виявляю слова, які прикрашають текст.
Подивись відеоурок, виконуй завдання за вказівками вчителя.
Стор.133-134, вправи №1-3 усно, 4 письм., 5, 6, 7 усно,
впр. 10-11 письмово
30 квітня, четвер
Тема: Розрізняю текст-розповідь і текст- опис.
1.Подивись відеоурок, виконуй всі завдання вчителя:
впр. 1-2 усно, 3 письм.,4, 7-8 усно стор.131-132
2. Вивчи правило стор. 131
3.Попрацюй самостійно, виконай вправу 6 стор.132.
4. Виконай тест "БУДОВА ТЕКСТУ"
28 квітня, вівторок
Тема: Досліджую будову тексту. Редагування тексту. Складання тексту за серією малюнків ( стор. 129 - 130)
1. Виконай тест "Добираю заголовок до тексту"
ТЕСТ
2. Дивись відеоурок та працюй разом з учителем за підручником (впр.1усно, впр.4-5 письм., 7-8 усно, 9, 10 письмово.
3. Вивчи правило стор. 129.
27 квітня, понеділок
Тема: Добираю заголовок тексту. Cкладання тексту за поданим заголовком і світлиною ( стор. 127-128)
1. Подивись відеоурок, працюй разом з учителем, виконуй завдання в зошиті. ( впр. 4-5,9,10)
24 квітня, п"ятниця
Тема: Розпізнаю текст. Написання тексту за малюнком.
1. Подивись відео.
2. Попрацюй самостійно: - вправа 1 стор.125 усно, вивчи правило;
- вправа 3 усно;
- вправа 4 письмово;
- вправа 5 усно, дай відповіді на запитання;
- вправа 9 письмово, напиши текст за малюнком (3-4 реч.)
23 кітня, четвер
Тема: Складаю речення. Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу "Досліджую речення"
1. Виконай впр. 6-7 на стор. 124
2. Діагностична робота з теми "Досліджую речення"
Виконай тест:
ТЕСТ
17 квітня, п"ятниця
Тема: Поширюю речення за питаннями.
1. Подивись відеоурок і ПРАЦЮЙ РАЗОМ З ВЧИТЕЛЕМ.
Виконуй всі запропоновані завдання.
стор.122 підручника впр.2, 4, 6 письмово.
Не лякайтесь, мої любі, матеріал об"ємний. Попрацюйте старанно,заробіть "відмінно", потіште мене і батьків напередодні свята. Успіхів!
16 квітня, четвер
Тема: Написання розповіді за малюнком та поданими словами.
Стор.121 підручника вправа 8.
Скористайся малюнком і поданими словами та утвори текст (4-5 речень)
ТЕСТ
14 квітня, вівторок
Тема:Визначаю головні слова в реченні.
1. Переглянь відеоурок.
2.Попрацюй з підручником стор. 120 - 121
- впр. 1 прочитай текст,
- впр. 2 проведи дослідження, випиши виділене речення, підкресли головні слова,
- вправа 3 вивчи правило,
- вправа 4 письмово (хто?) черепаха ( що зробила? ) здивувала,
- вправа 6 усно встав пропущені слова з довідки,
- вправа 7 письмово, не забудьте підкреслити головні слова в кожному реченні.
13 квітня, понеділок
Тема:Розрізняю окличні і неокличні речення
1. Виконай тест за посиланням
2. Подивись відео.
3. Попрацюй з підручником стор.118-119
виконай вправу 1, усно проведи дослідження,
вивчи правило на стор.119,
виконай вправи 3, 4, 7 письмово
10 квітня, п"ятниця
Тема: Досліджую спонукальні речення. Розділові знаки наприкінці спонукальних речень.
1.. Подивись відео.
2. Вивчи правило на стор. 117.
3. Виконай вправи 3-4 усно.
4. Виконай впр. 5 (дивись зразок) та впр.8 письмово.
Зразок:: Подарувати, квіти, мама. Утворюємо спонукальне речення: Подаруй квіти мамі!
9 квітня, четвер
Тема: Досліджую питальні речення. Складання речень за малюнком.
1. Переглянь відео.
2. Вивчи правило на стор. 116.
3. Виконай вправу 6 усно,
вправу 8 в зошиті письмово
6 квітня, понеділок
Тема "Досліджую розповідні речення"
1. Переглянь відеоурок (дві частини )
2. Вивчи правило на стор. 114 підручника
3. Виконай вправи 4-5 (письмово) та впр. 10 (письмово)
3 квітня п`ятниця
Тема: Розпізнаю речення.
1. Подивитись відеоурок (працюємо разом з учителем в зошиті)
2. Вивчити правила про речення стор.112-113.
3. Виконати вправи 2 та 4 стор.112-113
ТЕСТ
Виконати тест до 3 квітня 21-00. Щоб приступити до роботи, натисніть на виділене слово
31 березня, вівторок
Стор. 111 вправа 11. Скласти усну розповідь про улюблені ігри під час відпочинку.
Вправа12 письмово.
Повторити правила про вивчені частини мови. https://learning.ua/mova/druhyi-klas/buduiemo-rechennia
30 березня, понеділок
1. Повторіть правила:
стор.56 - іменники, стор. 72 - прикметники, стор. 88 -дієслова, стор. 100 - числівник, стор.105 - службові слова.
2. Виконайте тест про службові слова.
Виконуємо тест (натисніть на словосполучення )
4.Працюємо в підручнику: стор. 110 вчити правило, вправа 2 усно,3 письмово, 4 і 5 письмово, 7 усно, 8 письмово, 9 усно.
27 березня, п"ятниця
26 березня, четвер
19 березня 2020 р.
стор.103, вправи 1-4 усно, правило вивчити, впр. 5-7 письмово
20 березня 2020 р.
23 березня, понеділок
Тема "Розпізнаю службові слова"
стор. 105 підручника, впр.1 усно, впр.2 усно, вивчити правило, впр. 3 усно, впр.4 усно, впр.5 письмово в зошит ( виписати службові слова з іменниками, їх буде 6 пар)
Наприклад:У ліс, під кущем і далі.
Для питливих дітей цікаве додаткове завдання у вправі 8 , виправити плутанку впр. 7, усно, за бажанням записати..
Перед виконанням роботи в підручнику обов"язково переглянути відео урок.
Комментариев нет:
Отправить комментарий