Я досліджую світ


Я досліджую світ

7 травня, п"ятниця

Тема:Як запобігати небезпечним ситуаціям у побуті.Розмова з незнайомцями.Небезпека з водогоном (с. 141-142)

Опрацюй с. 141-142 підручника самостійно.



6 травня, четвер

 Тема:Людина в суспільстві.

У чому цінність сім"ї? (с.139-140)

Опрацюй статтю с.139-140 підручника, виконай завдання №1-3 на с.48 зошита.



30 квітня, п"ятниця

Тема: Застосовуємо знання щодня. Діагностична робота за темою "Людина та її організм"

Відкрийте посилання , введіть код учителя та виконайте тестову роботу.

Код доступу 3156481
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Бажаю успіху!



29 квітня, четвер

Тема: Яке значення для життя людини має кров?

Подивись відеоурок за посиланням    ВІДЕО

 Опрацюй с.135 - 136 підручника. Виконай завдання №4,5 с.46 зошита.

27 квітня, вівторок

Тема: Навіщо людині кровообіг?

Опрацюй с.133-134 підручника.

Подивись відео за посиланням

ВІДЕО 

Виконай завдання № 1, 2, 3 на с.45 зошита.

Зверни увагу:

Друзі серця: фізичні вправи та праця, спорт, свіже повітря.
Вороги серця: шкідливі звички( тютюнопаління, алкоголь, наркотики), стреси.

23 квітня, п"ятниця

Тема: Для чого потрібне дихання?

Прочитай та перекажи  с. 130-132 підручника.

Виконай завдання на с.43-44

 Подивись відео за посиланням

ВІДЕО


22 квітня, четвер

Тема: Як правильно харчуватися?

Прочитай с.128 - 130 підручника.
Виконай завдання № 4 - 6 с.42-43 зошита.

Подивись відеоурок за посиланням "ВІДЕО"

ВІДЕО

Обговоріть з батьками правила здорового харчування






20 квітня, вівторок
Тема: Які органи допомагають людині перетравлювати їжу?

Подивись відео та презентацію. Прочитай та перекажи статтю в підручнику с.127 -128, виконай в зошиті завдання №1 та 3 на с.41-42. Опрацював матеріал, виконай тест

Код доступу 5854440
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

ВІДЕО








































16 квітня, п"ятниця
 Тема: Для чого потрібні скелет і м"язи

Подивись відеоурок, прочитай та перекажи статтю на с.125-126 підручника, виконай завдання № 7 -10 на с. 39-40 зошита


ВІДЕО




15 квітня, четвер

Тема: Яку роботу здійснює нервова система?

одивись вПідеоурок, прочитай та перекажи статтю на с.124-125 підручника, виконай завдання

 № 4-5 на с.38-39 зошита

ВІДЕО


13 квітня,вівторок

Тема:Як працює наш організм (122 -123)

Подивись відео за посиланням       Відео

Опрацюй стор.122 -123 підручника.
Виконай завдання № 1, 2, 3 в зошиті  на .стор.37 - 38.


9 квітня, п`ятниця
Тема: Застосовуємо знання щодня. Підсумковий тест

Виконайте тест: перейдіть  за посиланням та введіть код вчителя. 

Код доступу 6528025
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання

       join.naurok.ua

Виконай завдання в зошиті №5, 6 на стор. 35 - 36 робочого зошита



08 квітня, четвер
Тема: Які ланцюги живлення існують у лісі, на луці й у водоймі?

Подивись відео за посиланням

Опрацюй стор.120-121 підручника.
Виконай завдання №3, 4 в зошиті  на .стор.34 - 35.






06 квітня, вівторок

Тема: Що вивчає екологія?

Подивись відеоурок:
Що вивчає екологія?

Опрацюй стор.118-119 підручника. Виконай завдання №1,2на стор. 34 зошита








22 січня, п'ятниця

 Тема: Як розмножуються рослини?

Подивись презентації, опрацюй стор.81-82 підручника.Виконай в зошиті завдання №8,9 на стор.6


     Відео: Інтерактивна презентація
































21 січня, четвер

Тема: На які групи поділяють культурні рослини?


Відео:  культурні рослини






























Подивіться відео, презентацію, дізнаєтеся, які є види рослин та їх використання .

Опрацюйте матеріал на с. 80-81підручника "Я досліджую світ".

Виконай в зошиті с.5-6, № 6-7.

Пригадайте, скільки приблизно видів культурних рослин існує у світі? Підготуйтесь висловити свою думку.

 


19 січня, вівторок

Тема:Які рослини належать до культурних?


1.Подивись відео.


2.Прочитай, перекажи стор.79-80 підручника. Дай відповіді на питання:

-Чим культурні рослини відрізняються від дикорослих?
- Як виникли культурні рослини?
- Довідайся, де батьківщина огірка, томата, мандарина й картоплі. Які сорти яблук, груш або троянд тобі відомі?


3. Виконай в зошиті завдання1 -5 на стор.3 - 5.

Визнач до якої групи належить рослина : культурні чи дикорослі? Подивись відео.



15 січня, п"ятниця

Тема:Які рослини називають хвойними?


Урок- конференція в ZOOM

Словничок: модрина - рос. лиственница, ялиця - рос. пихта.

1. Подивись презентацію про хвойні рослини.
2. Прочитай та перекажи статтю підручника стор. 77 - 78.
3.Виконай завдання в зошиті з друкованою основою стор.2, №6
Додатково: знайди інформацію про рослинні символи України.


























14 січня, четвер

 Тема:Чому квіткові - найпоширеніші на Землі?

Прочитай стор.76 -77 підручника. Ознайомся з матеріалами блогу, подивись відео. Виконай завдання №4, 5 в зошиті.


Ботаніка ( від грецького слова "трава" або "рослина") - наука про рослин.
Квіткові рослини за особливостями їхньої будови поділяють на різні життєві форми:
дерева, кущі й трав"янисті рослини.
Істотні відмінності:
Дерева мають одне головне дерев"янисте стебло - стовбур. У кущів дерев"нистих стебел багато, утім, головне виділити важко. У трав"янистих рослин стебла - соковиті, трав"янисті. 
Відрізняють дерева, кущі й трав"янисті рослини за тривалистю життя. Дерева живуть найдовше -сотні й навіть тисячі років.Кущі - десятки років, а трав"янисті рослини бувають однорічними, дворічними або багаторічними.


Подивись відео:    Квіткові рослини


12 січня, вівторок
Тема:Чим особливий різноманітний світ рослин?(стор. 73-76)

Ознаками живих організмів є: живлення, дихання, ріст, розвиток, рух і розмноження.

Способи живлення рослин і тварин мають суттєві відмінності. Рослини можуть живитися лише вдень, бо джерелом енергії для їхнього живлення є сонячне світло. А також вода з розчиненими в ній мінеральними солями з грунту. Але дихають вони, як і інші живі організми, постійно.
Чи є в рослин потреба рухатися в пошуках поживи? Ні, бо все необхідне для цього завжди міститься в їхньому довкіллі. 
А чи рухаються рослини, коли ростуть?Так, повертають своє листя і квітки до сонця або шукають собі опору. Отже, рослинам, як і тваринам притаманна здатність до руху, але в іншому обсязі.

Рослини - це частина живої природи. Їм притаманні всі ознаки живих організмів.

Різноманітність рослинного світу, відео

 Уявіть,що на Землі раптом зникли всі рослини...Залишаться без їжі всі тварини й люди. Зникне життєве середовище всіх живих істот. Залишившись без захисту рослин, обміліють і пересохнуть водойми на суходолі, значно зменшаться запаси прісної води. Організми не зможуть дихати, адже кисень у повітря постачають рослини. А також: не опалюватимуться будинки, зупиняться транспорт і заводи. Адже всі види палива - це викопні рослини.

 Висновок: "Завдяки рослинам на Землі існує життя!"

Тестове завдання. Обери правильні твердження: так чи ні.

1. Кисень у повітря постачають тварини.
2.Рослини створюють життєве середовище для всіх організмів.
3. Рослини є кормом для тварин і їжею для людей.
4.У процесі дихання рослини поглинають кисень, а виділяють вуглекислий газ.

Перевір себе: 1.ні 2.так.3. так 4. ні.

Наші відкриття:

1. Рослини - живі організми, їм властиві живлення, дихання, розмноження, рух і розвиток.
2.Для живлення рослинам потрібні вода, вуглекислий газ, мінеральні речовини та сонячне світло - як джерело енергії.
3.Рослини поділяють на групи: водорості, мохи, хвощі, папороті, хвойні й квіткові рослини.
4. Життя на Землі існує завдяки рослинам.

Домашнє завдання: стор. 74 -76 підручника, прочитати, осмислити, дати відповіді на питання.
В робочому зошиті (ч.2) виконати завдання письмово №1,2,3 на стор.1






27 листопада, п"ятниця
Тема: Як забруднення повітря впливає на здоров"я

1. Прочитай статтю на с. 55 підручника
2. Подивись відео.
3. Виконай завдання № 1,2 нас.42 зошита.
4.Поміркуйте та розкажіть. Які об"єкти є постійними забруднювачами  повітря там, де ти живеш? Які види транспорту забруднюють повітря, а які - ні?
Відео:



26 лиспопада, четвер

Тема:Які прилади допомагають досліджувати погоду?

1.Прочитай с. 53-54 підручника.Вивчи, що таке погода.
2. Виконай завдання в зошиті на с.40-41.
3. Дай відповіді на питання:
-За якими показниками визначають погоду?
-Назви прилади, які використовують для дослідження стану погоди.
-Чи корисно систематично спотерігати за погодою
-Чи погоджуєшся ти з думкою, що природа і погода - це єдине ціле?


20 листопада, п'ятниця

Тема: "Які зміни приносить вітер у довкілля?"


1.Прочитай в підручнику с.51
2. Подивись відео
3.Дай відповіді на питання с.51
4. Виконай завдання в зошиті на с.39-40

19 листопада, четвер

Тема:Як вітер впливає на природу Землі?





1.Подивись відео.

                2. Прочитай та перекажи статтю підручника с.49-50



29 травня, п"ятниця
Тема: Безпечний відпочинок влітку





                                            



Легенда про грозу

Як слід поводитися під час грози



27 травня, середа

Тема: Правила безпеки знай і в біду не потрапляй!








 26 травня, вівторок
Тема:Як учинити правильно?

Розглянь ситуації,запропоновані на стор.138 підручника,  
та дай відповіді на поставлені питання.





22 травня, п"ятниця
Тема: Закріплюю вивчене.

Завдання: розв"яжіть кросворд від пана Лісника,
 обведіть ключове слово, стор.62 зошита.



20 травня, середа
Тема: Застосовуємо знання щодня

Працюємо на стор.137 підручника. Прочитай завдання та дай відповіді на запитання. 




19 травня, вівторок

Тема:Діагностична робота за темою "Людина і природа влітку"
Виконай тест за посиланням         ТЕСТ




15 травня, п"ятниця
Тема: Як активно відпочивати? Які існують правила відпочинку влітку.

1. Подивись відеоурок.
2. Прочитай та перекажи стор. 134-136. Відповідай на запитання стор. 136 (усно)
3. Виконай № 103, 104(1-6) на стор.  60-61 робочого зошита.











13 травня, середа
Тема: Життя тварин улітку

1.Подивись відео.
2.Прочитай стор. 131-133 підручника та дай відповіді на запитання.
3. Виконай завдання №100, 101,102 на стор. 58-59 зошита.




12 травня, вівторок
Тема: Які трав"янисті рослини називають "синоптиками", а які - "годинниками". (стор.129 - 130)



1. Подивись відеоурок.
2.Прочитай у підручнику стор. 129-130.
3. Виконай завдання № 5 - 7 на стор.57 робочого зошита.


8 травня, п"ятниця

Тема: Які цікаві "секрети" приховують рослини?




1 Переглянь уважно відео.
2. Опрацюй стор. 127-129 підручника.
3. Виконай завдання №1-4 стор. 55-56 зошита.




6 травня, середа
Тема: Чому літні місяці отримали такі назви?

1. Подивись презентацію..
2. Прочитай стор. 125 -126 підручника.
3.Виконай завдання №7 на стор.54 робочого зошита.  

























 
  
                                           
                                           




5 травня, вівторок
Тема: За якими прикметами дізнаються про прихід літа?
стор. 123-126


1. Уважно подивись відео.

2. Прочитай стор. 123-126 підручника.

3. Виконай завдання в робочому зошиті стор.50 №1-2

29 квітня, середа

Тема:Застосовуємо знання щодня. Як учинити правильно?
( стор.121 - 122)

1. Подивись відеоурок, виконуй роботу разом з учителем.

2. Попрацюй самостійно з підручником стор. 121-122.
Дай відповіді на запитання стор.121.
Обговори з батьками ситуації "Як учинити правильно" 
стор.122.
3. Виконай тест "Людина і природа навесні"(попереджаю, що спроба тільки одна)

                      тест



28 квітня, вівторок

Тема: Чому тваринам загрожує небезпека
Привіт!
Сьогодні ти дізнаєшся, яких тварин занесено до Червоної книги України. А також, чому вони можуть зникнути.Ти познайомишся з правилами поведінки в природі, які допомагають цьому запобігти.
1. Прочитай статтю в підручнику стор. 119 - 120.
2. Подивись відеоматеріали.
3. Виконай завдання в робочому зошиті №4, 5 на стор.47.
І головне, будь справжнім другом природі.







































24 квітня, п"ятниця

Тема:Які рослини потребують охорони з боку людини?

1. Подивись відеоматеріали.
2. Прочитай стор.118 підручника.
3. Дай відповіді на питання в підручнику стор.119
4. Виконай завдання в робочому зошиті №1 - 3 на стор. 46 - 47 










22 квітня, середа

Тема:Які весна свята на своїх зелених крилах принесла?

1. Виконай тест "Тварини навесні". ТЕСТ (для початку роботи, натисніть на слово)
2. Подивись відеоматеріали.
3. Прочитай в підручнику стор.116 -117.
4. Виконай завдання № 4-5 в зошиті на стор. 45

ВІДЕОМАТЕРІАЛИ


21 квітня, вівторок

Тема: Які турботи приносить весна звірам?
1.Подивись відео.
2.Прочитай стор.115-116 підручника.
Дай відповідь на запитання: - Які клопоти виникають в житті звірів навесні?
3. Виконай завдання № 1-3 на стор. 44-45 робочого зошита.



                                    

17 квіиня, п"ятниця

Тема: Коли повертаються з теплих країв птахи

1. Подивись відео.
2. Прочитай статтю на стор.114 підручника.
3. Виконай завдання в зошиті № 7 - 9 стор.43

Відео


15 квітня, середа

Тема: Як змінюється життя риб навесні?
1.Подивись презентацію .
2. Прочитай стор. 113 підручника
3. Виконай завдання 5,6 на стор.42 робочого зошита.




















14 квітня, вівторок

Тема:  Які комахи з"являються першими навесні 

1.Подивись відеоурок та презентацію. 

2. В підручнику читай стор.112, відгадай загадки, дай відповіді на питання стор. 113

3. Виконай завдання в робочому зошиті № 1 - 4 стор. 41 - 42

Підказочка: відповідь на питання 3 в зошиті шукай у висновку ( жирним шрифтом) на стор.112 підручника.

Відеоурок




Хрущ – травневий жук, шкідник, що уражує рослини



Тарас Шевченко «Садок вишневий коло хати»



Садок вишневий коло хати,
Хрущі над вишнями гудуть,
Плугатарі з плугами йдуть,
Співають ідучи дівчата,
А матері вечерять ждуть.
Вечірня зіронька встає.
Дочка вечерять подає,
А мати хоче научати,
Так соловейко не дaє.
Поклала мати коло хати
Маленьких діточок своїх;
Сама заснула коло їх.
Затихло все, тілько дівчата
Та соловейко не затих.
Сім’я вечеря коло хати.






















10 квітня, п"ятниця

Тема: Які трав"янисті рослини продовжують весняне цвітіння?

1. Подивись презентацію.
2. Прочитай статтю підручника стр.111. Дай відповіді на питання.
3. Виконай завдання № 6, 7 на стор. 40 робочого зошита.














8 квітня, середа

Тема: Які трав"янисті рослини називають першоцвітами?
1.Прочитати стор. 110 підручника. Знати, які рослини належать до ранньоквітучих        (визначення)
2.Відповісти на питання стор. 111 після тексту.
3. Подивитись презентацію та відео.
4. Виконати завдання 4 і 5 на стор. 40 зошита






















7 квітня, вівторок

Тема "Коли рослини весну зустрічають"
1. Уважно подивись відео.
2 Виконай завдання 1 - 3 в зошиті на стор.39.
3 Прочитай стор.109 -110 підручника та дай відповіді на питання.

3 квітня п"ятниця

Тема: Як звички впливають на твоє здоров"я
1. Переглянь відеоурок
2.Прочитай стор.108 підручника.
3. Виконай завдання № 2- 6 стор.35-38 робочого зошита



1 квітня, середа












Читати в підручнику стор.107. Подивитись презентацію. В зошиті виконати завдання на стор.34 №1. Вивчити з презентації 5 народних прикмет про весну.






31 березня, вівторок

Подивись "Уроки тітоньки Сови" про весняні місяці: березень, квітень, травень.
Опрацюй  стор. 106 підручника.Знай, які весняні явища відбуваються в неживій природі, а які в живій.
В зошиті - завдання 8 та 9 на стор.33. 







27 березня, п"ятниця

Опрацювати стор. 104-105 підручника. Знати: 1.Прикмети весни.
                                          2.Коли настає день весняного рівнодення.
В зошиті  завдання стор.28 № 1, 2, стор. 32 № 5, 6

Відео


25 березня, середа

Стор.101 читати, дати усні відповіді на запитання
Стор. 102 розібрати ситуацію та вибрати на вашу думку правильну відповідь.
В зошиті стор.27 розв"язати кросворд (ключове слово Європа, там помилочка, не лякайтесь)

24 березня 2020 р. вівторок


Опрацювати стор. 99-100, відповідати на питання після тексту

В зошиті стор.25-26, завдання 1, 2, 3



20 березня 2020 р

Читати стор.98 підручника, в робочому зошиті стор.24, завдання №5-6 письмово,
запропоновано презентацію "Де і як люди використовують штучні матеріали"





















Комментариев нет:

Отправить комментарий